tävling tävling !

Nu har det tävlats :)  I söndag var det lokal hopptävling i tidaholm, där staratde jag 95 & 1m.
I första klassen red jag nolla i grunden, men i omhoppningen orkade jag inte rida han, och släppte
han på näst sista hindret, då blev det ett nedslag, och därefter ettt  stopp.
I andra klassen nollade vi både grunden och omhoppningen :) Känndes riktigt bra :)
Det var en trevlig tävlingsdag, med sol och trevligt sällskap ,Lena & Nellie :)

I Måndags skrittade jag ut i storm, och idag har han fått vila. Imorgon blir det lite trim, antingen i ridhuset, eller på ngn grusväg.


Här kommer en länk till 1 meters klassen
http://www.youtube.com/watch?v=T328GqHean8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0