Wow...



..här startar en blogg, som jag aldrig trodde skulle starta ?! Jag blogga ?! Nästan lite pinsamt..men jag gör ett försök att skriva lite.
Kommer bara skriva om mitt andra hem, dvs stallet. Här kan ni följa mej mot mina mål.

Aug-10 köpte jag min hopphäst Don Diego de la Vega. Målet med han i år är komma igång och tävla och starta 110 cm
Det enda jag startat på han hittills är en tr-hoppning, 90  & 1m, båda rundorna felfritt.

Nu efter 2 veckors julledigt med vila/skritt,(+ytterligare 1vecka då han halkade & sträckte sej lite i bakbenet) är det dax att komma igång att träna igen.
Igår blev det lite jogg i ridhuset, och idag blev det vila...blåst, tö och mörker :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0